Overgang van ‘Be Vogue’ naar ‘Renske Mary-Anne’

naamloosjekopie

Hey lieve volgers en/of nieuwe bezoekers. Ik heb eigenlijk nog nooit eerder een post gedaan, zoals ik die nu gaat doen. Jullie hulp heb ik dan ook echt nodig. De mensen die mij volgen op Instagram of geabonneerd zijn op mijn YouTube kanaal weten al dat ik mijn naam heb veranderd.

Na veel denken en uitzoeken, besloot ik ‘Be Vogue’ te veranderen in ‘Renske Mary-Anne’. Be vogue startte ik meer dan een jaar geleden en naarmate de tijd kreeg ik steeds meer het idee dat Be vogue moest veranderen. Ik heb het de afgelopen tijd heel druk gehad en daardoor had ik weinig tijd voor mijn blog en YouTube kanaal. Hier baal ik enorm van, maar ik mag niet lang treuren want de komende tijd zal ik er weer iets meer tijd voor krijgen.

Ik wilde mezelf daarom weer uitdagen en met een soort schone lij beginnen, daarom een nieuwe naam. Renske Mary-Anne vind ik persoonlijker, want ik heet nou eenmaal Renske en mijn tweede naam is Mary-Anne. Nu zit ik alleen wel met één belangrijk ding: Deze blog heet nog ‘Be Vogue’, moet ik nu de naam en link veranderen? Of alleen de naam en de link zo laten of andersom? Ik kom er echt niet uit, want ik vind het ook weer zonde om weer een hele nieuwe blog te maken en deze weg te doen. Er zit namelijk zoveel tijd en energie in. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen?

Liefsssss Renske

Geef een reactie

