Favorieten November

Heei lieve blog volgers! Ik weet het… Gister heb ik ook al iets online gezet, maar om deze video later in te plannen vond ik zo raar.
Het is namelijk net november geweest en om mijn november favorieten nou midden in december te laten zien, is heel gek. Jullie hebben dus lekker twee video’s achter elkaar. Gister een video met een herfstlook en vandaag een favorieten video waar ik ook mijn herfstlook op heb, maar mijn favorieten laat zien o.a. muziek en beauty favorieten.

Hopelijk vind je het leuk!

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Wat is jouw ultieme favoriet van november?

Geef een reactie

