Beautypartner Academy | Producten

Het beloofde filmpje over wat er in mijn koffer zat de eerste dag dat ik bij de Academy binnenstapte. Het zijn aardig wat producten! Er komt o.a. MAC en Make-up Studio voorbij.

Sorry voor deze hele late post! Mean, wat is het lang geleden, maar dat heeft zo zijn redenen. Ik hoop dat jullie het toch weer leuk vinden dat er een video is, ondanks dat het zo lang geleden is. Ik hoor graag van jullie wat jullie nog meer willen zien. Wat heb ik dit gemist zeg!

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Liefs mij!!

Geef een reactie

