Maybelline SuperStay 24HRS 130 Pinking Of You Lippenstift

IMG_8380 (2).JPG

De laatste tijd is de ‘liquid lipstick’ niet meer weg te denken uit de make-up schappen. Er komen steeds meer merken met liquid lipsticks uit. Ik denk dat de ideale formule van een liquid lipstick is: niet uitdrogend, voelt zacht op de lippen, een mooie finish, blijft heel lang zitten en blijft goed op zijn plaats. Maybelline heeft ook liquid lipsticks genaamd: Super stay 24 HRS. De kleur die ik ga reviewen is: 130 Pinking Of You. Met de zomer die hier nu in Nederland is, leek mij dit de geschiktste zomerse liquid lipstick kleur.

IMG_8392 (2)

Volgends Maybelline belooft deze lipstick niet uit te drogen. Ook zou die de hele dag soepel blijven zitten zonder te korrelen en in de lijntjes te gaan zitten. De lipstick zou niet afgeven en gaan vervagen. De lipstick breng je op de lippen aan met een spons applicator aan en verzorg je door de balsem er overheen aan te brengen.

IMG_8393 (2)IMG_8395 (2)

 130 Pinking Of You
IMG_8253 (2)IMG_8266 (2)

Lippen zonder lipstick

IMG_8342 (2)IMG_8273 (2)
IMG_8279 (2)
Foto 2 is alleen de lipstick en Foto 3 is met de balsem erbij

IMG_8303 (2)

Deze Maybelline lipstick is lekker zomers. De kleur spat van de lippen af en is aardig fel. Zelf vind ik de kleur iets te ‘Barbie roze’. Toch zal ik de lipstick zeker wel dragen als het lekker weer is, want de kleur is niet TE heftig en lelijk. De formule van de lipstick is niet slecht. Hij voelt goed aan op de lippen, ondanks dat de lipstick minder fijn op de lippen aanbrengt. Bij het aanbrengen merk ik namelijk dat de lipstick niet helemaal goed pakt op de lippen. Op sommige plekken blijft hij niet goed zitten. Nadat ik mijn lippen enkele keren op elkaar heb gehad, merk ik al dat er stukjes lipstick weg zijn. De balsem die ik vervolgens aanbreng, voelt heel fijn aan op de lippen. Het zorgt ervoor dat de lipstick iets minder droog aanvoelt en dat er een glans vrijkomt op de lippen.

Hoe mijn lippen eruit zien na enkele uren waarin ik heb gegeten en gedronken
IMG_8326 (2)IMG_8343 (2)IMG_8335 (2)IMG_8460 (2)IMG_8467 (2)

Over het algemeen ben ik niet heel erg tevreden met de lipstick. Je ziet al snel een rand komen, omdat de lipstick bij de binnenkant van de lippen niet goed pakt en al snel gaat korrelen. De lipstick geeft niet echt af, maar bij de binnenkant van de lippen begint het dus wel snel te korrelen en komen er stukjes van af. Hij blijft wel degelijk langer zitten dan een normale lipstick.

Wel moet ik toegeven dat ik de lipstick niet heb geprobeerd met een lip potlood eronder. Misschien dat het in de randjes zitten van de lipstick en het korrelen dan minder is of minder opvalt. Ook weet ik niet of deze kwaliteit bij andere kleuren ook zo is. Het komt namelijk vaker voor dat bij een andere kleur de kwaliteit en finish beter kan zijn. Waar ik wel tevreden over bent, is de kleur en de glans. Wanneer je de balsem op doet komt er glans vrij, zonder dat het plakkend aanvoelt. Dat vind ik erg mooi aan het product.

Kortom, dit product in deze kleur raad ik je niet aan. De prijs voor de kwaliteit vind ik het niet waard.

Maybelline SuperStay 24HRS 130 Pinking Of You Lippenstift is verkrijgbaar in de drogisterij voor 14,49

5 thoughts on “Maybelline SuperStay 24HRS 130 Pinking Of You Lippenstift

Geef een reactie

