Shoplog H&M/TheSting + 3 Paar Nieuwe Schoenen | Try-on

Hey! Ik heb weer een nieuwe video voor je. Dit keer heb ik een shoplog waarin ik de aankopen laat zien van de H&M en The Sting. Ook laat ik je drie paar nieuwe schoenen zien. Hopelijk doe je wat inspiratie op, ondanks dat het niet veel aankopen zijn!

(Sorry, als ik soms niet met mijn gehele hoofd in beeld ben. Ik had mijn camera beter moeten vestellen, maar ik kwam er pas veel later achter)

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Wat vind jij van mijn aankopen en wat vind jij de leukste aankoop?

2 thoughts on “Shoplog H&M/TheSting + 3 Paar Nieuwe Schoenen | Try-on

Geef een reactie

