Maybelline The Colossal Volum’ Express Waterproof Mascara

IMG_8423 (3).JPG

Maybelline New York staat o.a. bekend om haar goede mascara’s. Er zijn meerdere mensen in mijn omgeving die helemaal gek zijn van hun mascara’s. Nu begrijp ik ook waarom!

IMG_8408 (3).JPG

De mascara die ik heb getest is ‘The Colossal Volum’ Express Waterproof Mascara’. De mascara zit in een gele huls met turquoise details. De kleurencombinatie is lekker vrolijk en door de turquoise details is het nog duidelijker dat het een waterproof mascara is. Het mascaraborsteltje is vrij groot en heeft aardig wat haartjes. Dit vind ik best logisch, omdat deze mascara belooft je wimpers extreem veel volume te geven.

IMG_8415goed

Ten eerste vind ik het erg fijn dat deze mascara waterproof is, omdat de zomer is begonnen en dat betekent: zwemmen en zweten. Ik heb dan liever een waterproof mascara op, zodat ik zeker weet dat mijn mascara goed blijft zitten de hele dag door. De mascara doet ook echt zijn werk als we kijken naar ‘waterresistant’. Na een lange dag met transpiratie en flinke regenbuien ( want ja het is zomer, maar in NL regent het weer) zit de mascara nog bewonderingswaardig goed. Dit is zeker een enorm pluspunt voor mij.

IMG_8152 (3)IMG_8174 (3)IMG_8161 (2)IMG_8171 (2)

Het mascaraborsteltje werkt voor mij ook heel goed. Ondanks dat het borsteltje best groot is, knoei ik niet snel met de mascara. Ook kom ik overal met de mascara, terwijl ik best lange, volle wimpers heb. Elke wimper wordt in zijn geheel zwart.

Dun laagje
IMG_8168 (2)

Meerdere laagjes
IMG_8177goed

De mascara zelf is ook heel fijn om mee te werken. De mascara is namelijk heel makkelijk op te bouwen. Dit is erg fijn voor mensen die soms wat minder mascara dragen, maar het ook mooi vinden om soms wat meer te dragen. Je kunt zelf bepalen hoeveel laagjes mascara goed is. De mascara is ook helemaal ‘klont vrij’. Als ik namelijk ergens een hekel aan heb is het wel klonten mascara in mijn wimpers. Ook zorgt de mascara wel degelijk voor meer volume. Dat zie je weer goed in de volgende foto.

IMG_8174 (3).JPG

Deze mascara kan ik aan iedereen aanraden die: een goede waterproof mascara wil, veel volume wil, geen klonter mascara wil, een groot mascara borsteltje geen probleem vindt en een opbouwbare mascara fijn vindt.

IMG_8188goedIMG_8405goed (2)

Maybelline The Colossal Volum’ Express Waterproof Mascara is verkrijgbaar in de drogisterij vanaf 15,49

7 thoughts on “Maybelline The Colossal Volum’ Express Waterproof Mascara

  1. HealthOlution

    I love this one too! It’s my all time favorite! Still, I love the regular version better, since the waterproof version sort of ruines my eye-lashes (maybe also due to the remover…).
    Anyway, the regular version holds super well either, and I love it!

    Liked by 1 persoon

    • bevogueblog

      I think your remover is not good enough. All waterproof make-up has to come of your face without rubbing. Maybe you should use the Micellair water from Garnier for waterpoof make-up. It is the best one I ever tried !

      OOhh… I don’t wear waterproof mascara each and every day of the year, but in this season it has to become my favorite.
      My eye-lashes stay good and long with this mascara 🙂

      I am happy to read that the regular version is also great!!

      Thank you for the reply! 🙂

      Like

Geef een reactie

