Make-up door MIJ – 2

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Bij ‘Make-up door MIJ’ laat ik je resultaten zien van personen die door mij zijn opgemaakt. Ik geef je een korte uitleg over bepaalde keuzes die ik maak in de make-up en ik laat je weten welke producten ik o.a. heb gebruikt.

De persoon die ik deze keer opmaak is: Lisa. Lisa is een jonge, stralende meid van in de twintig. Lisa heeft een mooie egale huid met hooguit één of twee pukkeltjes (om jaloers op te worden). Ook heeft ze wat sproeten. De drie dingen die ik graag bij Lisa wil gaan doen, is: roodheden/pukkeltjes camoufleren, de ogen definitie/glans geven en de lippen ook een mooie roze, glinster tint geven. Lisa gaf aan dat ze alleen mascara gebruikt en het nu wel mooi zou vinden om wat oogschaduw op te krijgen. Hier kon ik zeker wat mee.

Allereerst reinigde ik het gezicht met de micellair water van Garnier. Daarna besloot ik geen foundation te gebruiken, maar alleen een concealer met poeder.

Lisa opgemaatk 10 (2)

Voor de pukkeltjes gebruikte ik de ‘Catrice-camouflage cream’ en voor onder de ogen gebruikte ik de ‘Catrice-liquid camouflage’. Om te zorgen dat de concealer zo goed mogelijk blijft zitten, gebruikte ik de ‘Gosh- primer plus’. Deze primer zorgt er ook voor dat de poeder straks beter blijft zitten. Het gezicht matteerde ik met de ‘L’Oréal- infallible 24h poeder’ gemixt met de ‘Bourjois- healthy balance 10h poeder’. Om de wenkbrauwen van Lisa net iets meer kleur te geven, gebruikte ik het ‘eyebrow set’ van Catrice.

Lisa opgemaakt 9 (2)

Op het gezicht gebruikte ik ook nog een bronzer op net iets meer een ‘sunkissed/shaped’ effect te geven. De bronzer die ik heb gebruikt is: ‘Lancaster- Sunny sunlight palette’ en ‘Sleek- Contouring & Blush Palette, Medium 375’. Ik wilde ook een lichte, zacht roze blos aan de wangen geven en dit deed ik door lichtjes met ‘Pupa- blush parels van de Dot Shock collectie’ over de appeltjes wangen te gaan. Als laatste wilde ik het gezicht een stralende glans geven en dit deed ik met de ‘All Over Illuminante 2’ highlighter van Collistar.

IMG_7937 (2)

De ogen van Lisa wilde ik een mooie glans en definitie meegeven. Ik gebruikte daarvoor het ‘Flawless palette’ van Makeup Revolution en ‘Pupa- Baked eyeshadow 03’. Om de ogen extra definitie te geven zette ik een lijntje langs de wimper rand met de ‘Pupa Vamp- Duo liner & Kajal’. Ik gebruikte het kajal potlood en vervolgens vervaagde ik de lijn met een schuin afgesneden kwastje. Voor de wimpers heb ik de ‘Lancôme- Hypnôse Doll Eyes, Waterproof’ gebruikt.

IMG_7929 (3).JPG

De uiteindelijke make-uplook maakte ik af door de lippen een zachte, roze glans te geven. Lisa gaf aan dat ze binnenkort een bruiloft heeft, daarom zou ze graag een lipstick willen die erg lang blijft zitten. Max Factor heeft de ‘Lipfinity’ lipsticks die echt de hele dag blijven zitten en zelfs lastig zijn om van de lippen af te krijgen. Deze lipstick is dus ideaal voor Lisa en dus gebruikte ik ‘001 Pearly nude’ en ‘310 Violet’.

lisa opgemaakt 6 (3).jpg

Ik ben zeker tevreden met het eindresultaat! Het gezicht heeft nu net wat extra’s meegekregen 🙂

lisa opgemaakt collage.jpg

Wat vinden jullie van het eindresultaat?

2 thoughts on “Make-up door MIJ – 2

  1. esma beauty

    Heel mooi maar als ik u tips mag geven probeer misschien wat concealer te gebruiken om de rood vlekken te verminderen en probeer ook eens om de eyeliner langer te laken zodat hij mooie ogen nog meer uitkomen maar ook dat ze groter lijken maar anders vind ik het heel mooi 😇

    Like

    • bevogueblog

      Tuurlijk mag je tips geven! Zelf gebruik ik liever niet te veel concealer bij haar. Ze draagt normaal alleen mascara, daarom wilde ik niet teveel gebruiken. Ik heb inderdaad wel iets concealer gebruikt hoor. Ik snap dat je de eyeliner langer zou maken, had inderdaad ook gekund. Zelf vond ik dit ook wel mooi 🙂
      Dankjewel X

      Like

Geef een reactie

