Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil

IMG_6875 (3).JPG

Het Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil is een lip kohl die erg veel pigment zou moeten geven en die zorgt voor een matte finish. De lip kohl heeft een zachte textuur en is in potlood vorm. De kleuren die ik test zijn: 110 Pink So Chic en 420 In With Coral.

420 In With Coral – 110 Pink So Chic
IMG_6760 (2)

Toen ik deze twee producten binnen kreeg, was ik gelijk enthousiast. De swatches zagen er veel belovend uit en ik had nog nooit eerder een lip kohl gebruikt. Ik testte de producten voor langere tijd en al snel kwamen de plus- en minpunten naar voren.

110 Pink So Chic

IMG_6773 (2)IMG_6770 (2)

110 Pink So Chic is een hele, mooie intens donker roze kleur. Deze kleur vind ik perfect voor in de herfst en winter.

420 In With Coral

IMG_6767 (2)IMG_6765 (2)

420 In With Coral is een prachtige koraal, peachy kleur die perfect is voor in de lente en zomer. Zelf ben ik erg fan van zulke kleuren en deze kleur maakt mij dan ook erg blij. De kleur is lekker fel en heel intens.

De pluspunten van de crayons zijn: de sterke pigmentatie, de zachte textuur die zorgt dat de kohl fijn op de lippen zit en de finish die heel mooi mat/crèmig is. Dit zijn dus aardig wat pluspunten, maar jammer genoeg waren er ook wat minpunten, namelijk: het potlood (vooral het houten gedeelte) wordt al snel vies door de lipstick die overal gaat zitten, de ‘lipstick’ geeft af (als je per ongeluk met je hand er langs gaat zit het overal), nadat je hebt gedronken uit een glas kan de ‘lipstick’ verplaatsen (het kan dan onder de lippen gaan zitten) en ik vind het lastig om heel precies te werken met de crayon door de dikte van het potlood en de romige textuur.

IMG_6872 (3).JPG

Na het testen is mijn mening zeker veranderd. Ondanks dat de crayons erg betaalbaar zijn, zou ik ze niet nog een keer aanschaffen. Het product ziet er op de lippen erg mooi uit, maar ik vind het erg lastig om de crayon goed aan te brengen. De pigmentatie is inderdaad erg goed en daardoor is de crayon heel intens op de lippen, maar zelf vind ik het vervelend dat de lipstick snel verplaats en afgeeft. Helaas werkt dit product, dus niet ideaal/geweldig op mijn lippen.

Maybelline Color Sensational 110 Pink So Chic Lip Kohl is verkrijgbaar in de drogisterij voor 6.99

2 thoughts on “Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil

Geef een reactie

