Make-up door MIJ – 1

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Bij ‘Make-up door MIJ’ laat ik je resultaten zien van personen die door mij zijn opgemaakt. Ik geef je een korte uitleg over bepaalde keuzes die ik maak in de make-up en ik laat je weten welke producten ik o.a. heb gebruikt.

De persoon die ik deze keer opmaak is: Annemieke. Annemieke is een hele mooie vrouw en is eind twintig. Annemieke heeft een iets doffe huid en heeft om haar ogen wat roodheid en blauwe kringen. Die drie dingen wilde ik dus graag een ‘Touch up’ geven. Zelf had Annemieke ook wat wensen: ze draagt nooit gezichtsmake-up, dus dat vond ze leuk om uit te proberen, ook vind ze bruintinten mooi en verder wilt ze graag alles ‘natuurlijk’ hebben. Hier kon ik zeker mee aan de slag.

Allereerst heb ik haar gezicht gereinigd. De mascara liet ik zitten, omdat die al goed zat en het tijd scheelt (we hadden niet alle tijd namelijk).

Eerst bracht ik op het gezicht een primer aan ‘Gosh- primer plus’, zodat de make-up lekker lang blijft zitten. Voor onder de ogen heb ik de ‘Catrice-liquid camouflage’ concealer gebruikt om de roodheden en blauwe kringen te verminderen. Op andere plekjes op het gezicht gebruikte ik de ‘Catrice-camouflage cream’. Om het gezicht te egaliseren heb ik de ‘Pupa- Active Light’ foundation gebruikt. Met de ‘Catrice- mattifying powder’ heb ik het geheel vastgezet.

Annemieke opgemaakt 1 (2)

Het gezicht wilde ik ook een gezonde warme tint geven en daarvoor gebuikte ik de ‘Lancaster- Sunny sunlight palette’. Ik creëerde een zachte blos op de wangen met de blush parels van Pupa die in de ‘Dot Shock’ collectie zaten. Ten slotte gebruikte ik een ‘All Over Illuminante 2 ’ highlighter van Collistar om het gezicht een gezonde, stralende glans te geven.

IMG_7891 (2)

De wenkbrauwen van Annemieke gaf ik net iets meer body met het ‘eyebrow set’ van Catrice. Annemieke gaf aan bruin tinten mooi te vinden en daarom maakte ik een oogschaduwlook met oogschaduw tinten uit de kerst collectie van Pupa (2015) en het ‘Flawless palette’ van Makeup Revolution. Ik gaf de ogen iets meer definitie met een bruin lijntje langs de wimperrand en nog wat extra mascara.

IMG_7878 (2)

De uiteindelijke look maakte ik af met verschillende lipsticks. Ik wilde voor een glanzende, warme kleur gaan, omdat het gezicht zo een stralender en gezonder look krijgt. De lipsticks die ik op de lippen hebt gebruikt, zijn: Mac-Faux, Miss sporty- 211 en Collistar- 25 geranio.

annemieke opgemaakt 4 (2).jpg

Erg tevreden ben ik met het eindresultaat! Ik denk dat ik het gezicht een mooie glans mee heb kunnen geven 🙂

Annemieke opgemaakt 7

Wat vinden jullie van het eindresultaat?

 

4 thoughts on “Make-up door MIJ – 1

Geef een reactie

