Lookbook met het Vogue T-shirt (2016)

IMG_7725 (2).JPG

Vogue Nederland is het ultieme mode tijdschrift. Zelf vind ik het een heel mooi en goed tijdschrift, omdat de vormgeving me erg aanspreekt. Vogue heeft vaak verschillende foto collecties erin staan. De foto’s van deze collecties zijn over de gehele pagina te zien en zijn naar mijn mening erg origineel. Kortom, ik ben erg fan van dit tijdschrift.

Kijkje in het tijdschrift!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Vogue brengt elk jaar minstens één keer een nummer ui met een item erbij. Voor de maand juni bracht Vogue weer een T-shirt uit. Voor het eerst brengen ze een nummer uit waarbij je kunt kiezen tussen je T-shirt met ‘Vogue’ in de kleur blauw, rood of oranje. Elk jaar weer, vind ik het Vogue T-shirt heerlijk zitten en draag ik het met veel plezier en regelmaat, daarom besloot ik twee Vogue nummers met T-shirt te kopen. Ik kocht het tijdschrift met het T-shirt in de kleuren blauw en rood, omdat ik die kleuren het meeste draag.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Het Vogue T-shirt is van organisch katoen. Vorig jaar was het T-shirt van precies hetzelfde materiaal, daarom kan ik zeggen dat het T-shirt lang mooi blijft en goed blijft zitten qua maat, het krimpt of lubbert dus niet uit naar mijn ervaring.

Wat me dit jaar wel opvalt, is dat het T-shirt  veel groter valt dan voorgaande jaren. Ik heb maat M/L en bij mij zit het T-shirt ruim. Dit vind ik aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant kunnen nu meer mensen het T-shirt aan. Mijn moeder is gelukkig handig met de naaimachine, dus ik denk dat ik het nog wat kleiner laat maken.

IMG_7751 (3).JPG

IMG_7748 (2)

Het leek me leuk om een soort lookbook te maken voor jullie. Ik laat je van beide T-shirts eerst een stoere look zien en daarna een chique look. Zo wil ik je laten zien dat je het T-shirt niet alleen als Basic, simpel T-shirt hoeft te dragen. Je kunt namelijk het T-shirt verschillende looks geven. Ik heb bij deze looks geen aandacht gegeven aan sieraden, omdat ik het T-shirt alle aandacht wil geven. Hopelijk haal je hier inspiratie uit!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Ik zou zeker het Juninummer van Vogue in huis halen als ik jou was! Leuk T-shirt naar keuze erbij, mooie fotoshoots om naar te kijken en lekker veel inspiratie! Ik word er in ieder geval weer heel vrolijk van (:

IMG_7738 (2).JPG

Wat vinden jullie van het Vogue T-shirt en welke kleur zou jij kiezen?

7 thoughts on “Lookbook met het Vogue T-shirt (2016)

Geef een reactie

