Milani Baked Blush Luminoso

IMG_7682 (2).JPG

Milani is niet een heel bekend merk in Nederland. Ik heb het dan ook van buitenlandse YouTube personen die ik volg. Milani baked blush Luminoso wordt hoog aangeschreven door Kathleen Lights (wat een heerlijk persoon is zij trouwens). Ook Jaclyn Hill heb ik vaker gehoord over Milani. Toen ik op de Boozyshop mijn winkelmandje aan het vullen was, besloot ik de Milani blush – Luminoso ook toe te voegen.

IMG_7695 (2)IMG_7696 (2)

Deze Milani blush is baked en heeft de naam ‘Luminoso 05’. De kleur van de blush kan ik omschrijven als peachy en warm. In de blush zit een lichte glim wat ik persoonlijk erg mooi vind.
Toen mijn bestelling thuis arriveerde en ik de blush uitpakte, was ik een beetje teleurgesteld. Op YouTube en op foto’s zag de blush er heel chique en duur uit door de gouden verpakking, maar in real life zag de deksel er mooi uit, maar het onderstel goedkoop en simpel. Ik weet dat je niet teveel moet verwachten van een low-budget blush, maar de blush zag er gewoon niet uit zoals ik had verwacht.
Toch werd ik wel verrast, want ik had geen idee dat er een dubbele bodem in zou zitten. In de dubbele bodem zit een kleine spiegel en een kwastje.

IMG_7408 (3)IMG_7365 (6)IMG_7399 (2)

De blush is heel gepigmenteerd wat een groot pluspunt is. Sommige gepigmenteerde producten zijn heel lastig uit te blenden, maar dat heeft deze Milani blush niet. Ik breng eigenlijk altijd een blush en bronzer aan, maar bij Milani Luminoso breng ik niet altijd bronzer aan. Dit komt doordat de blush heel warm van kleur is, waardoor je niet per se een bronzer nodig hebt.

IMG_7694 (3)

De Milani blush Luminoso kan ik je zeker aanraden. Ondanks dat de verpakking wat tegenvalt voor mij, maakt de kwaliteit van de blush het weer helemaal goed. Uiteindelijk is de kwaliteit van een product toch het belangrijkste voor mij.

Milani Baked Blush Luminoso 05 is verkrijgbaar bij de Boozyshop voor 10,99
http://www.boozyshop.nl/milani-baked-blush-Luminoso-05.html

2 thoughts on “Milani Baked Blush Luminoso

Geef een reactie

