How to contour | Tips&Trucs

Heeii ! Ik heb weer een nieuwe video voor jou. In deze video laat ik je zien hoe ik mijn gezicht contour. Ik geef je trucs die je kunt gebruiken om je contour zo goed en strak mogelijk te krijgen.

Ik kreeg de tip van Laurenfayb om een contour video te maken, omdat het tegenwoordig een hype is. Toch hebben sommigen moeite met contouren en daarom heb ik deze video gemaakt. Hopelijk heb je iets aan de video (:

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Producten die ik heb gebruikt om te contouren:
Sleek – Contouring & Blush Palette in Medium 374
L.A. Girl – Velvet Bronzer Contour Stick in Goddess

Laat me weten wat jij graag zou willen zien op mijn YouTube kanaal of blog!

Geef een reactie

