L’Oréal Paris Glam Bronze – Duo Bronzing Poeder

IMG_7415 (2)

L’Oréal Paris heeft erg fijne producten. Toen het merk uitkwam met deze duo poeder, ben ik gelijk naar de winkels gegaan om het te kopen. Ik kocht de bronzer in de kleur 102-brunette harmony. De kleur past erg goed bij mijn huidskleur.

IMG_7419 (2)IMG_7426 (2)

De verpakking vind ik erg stijlvol. Tegenwoordig is de rosé/koperkleur niet weg te denken en ik vind dan ook dat L’Oréal er goed aan heeft gedaan om deze kleur te gebruiken. Ik vind dat door de kleur van de verpakking de duo poeder er erg stijlvol en chique uitziet. Dit kan voor mij soms de doorslag geven om een artikel te kopen.

IMG_7405 (2)

De bronzing poeder is matt en is ideaal om als bronzer te gebruiken, maar ook als contour poeder. Ik merk dat ik deze bronzer vaak pak, omdat hij goed blijft zitten en de juiste kleur en finish heeft voor mij. Over de highlighting poeder ben ik wat minder te spreken. Als je niet van een intense glow houdt dan is dit zeker jouw highlighting poeder. Voor mij is de highlighter niet intens genoeg. Ik vind dat de pigmentatie niet goed en te braafjes is. Ook gaat de highlighter erg snel van het gezicht.

IMG_7373 (2)IMG_7382 (2)IMG_7391 (2)
(Foto 1- Zonder duo poeder, Foto 2- Met bronzer, Foto 3- Met bronzer en highlighter)

Duo poeders zijn ideaal om mee te nemen en zijn vaak een extraatje. L’Oréal heeft alleen de verdeling van de duo poeder niet helemaal goed gedaan. Ik vind dat highlighter onhandig klein is. Ik snap wel waarom ze dat hebben gedaan, want in principe heb je meer bronzer dan highlighter nodig. Toch hadden ze dit ook anders kunnen doen door bijvoorbeeld, een dubbele bodem te gebruiken. Er zit inderdaad al een dubbele bodem in waar een spiegel en kwastje in zijn verwerkt. Ik vind alleen dat het kwastje te stijf en stug is. Me huid irriteert zelfs als ik het gebruik. Wel zit er een erg fijne spiegel in die altijd handig is om te gebruiken als je op weg ben. Naar mijn idee had in de dubbele bodem de highlighter mogen zitten i.p.v. het kwastje.

IMG_7417 (2)

Over het algemeen ben ik wel erg blij met dit product. De bronzer doet zijn werk en de highlighter geeft inderdaad een glans. Ook is de prijs van het product niet verkeerd.

Ik kan je deze duo poeder zeker aanraden als je op zoek bent naar een bronzer/contourpoeder die lang blijft zitten, matt is en je een subtiele glans erbij wilt hebben op je jukbeenderen. Je krijgt het dan in een mooie, stijlvolle verpakking met als extra; een goede spiegel.

L’Oréal Paris Glam Bronze 102 Brunette Harmony Duo Bronzing Poeder is verkrijgbaar in de drogisterij voor 13,99

 

4 thoughts on “L’Oréal Paris Glam Bronze – Duo Bronzing Poeder

Geef een reactie

