Catrice – Camouflage cream

IMG_6884 (2)

Catrice cosmetics heeft goede, goedkope producten. Ik vind dat je voor weinig geld kwalitatief best goede producten krijg. Zo ook bij het volgende product, namelijk de ‘camouflage cream’ in de kleur 010-ivory. Ik zocht een crème concealer die goed puistjes kon bedekken. Zelf ben ik al erg te spreken over hun ‘liquid camouflagé high coverage concealer’, maar ik vind dat die concealer niet enorm goed puistjes bedekt. Nu gebruik ik al een paar maanden de camouflage cream van Catrice en ik vind dat deze concealer echt zijn werk doet.

IMG_6669 (2).JPG
IMG_6800 (2)

De concealer is vrij dik en heeft dus een crème textuur. Dit vind ik erg fijn voor puistjes, want zo kan je ze beter bedekken dan met een vloeibare concealer. Ik heb de concealer ook uitgeprobeerd voor onder mijn ogen en dat raad ik je dan ook af om te doen. Als je de concealer gebruikt voor onder je ogen gaat het in de randjes zitten en door de crèmige textuur krijg je een ‘pancake effect’. Je ziet dan de concealer zitten en de dekking is niet mooi onopvallend, maar zichtbaar opvallend.

Voor onder de ogen blijf ik dus de liquid camouflagé high coverage concealer gebruiken. Toch is dit een favoriet product van mij, want voor puistjes is deze camouflage cream ideaal.

IMG_6670 (2)
IMG_6675 (2)
Foto 1- zonder concealer en foto 2-met concealer

Door de dikkere textuur van de concealer worden rode plekken en puistjes goed bedekt. Ik vind dit dus een heel goed product. Wel vind ik dat de concealer er snel doorheen gaat. Ik heb niet een erg agressieve huid, dus ik hoef deze concealer niet elke dag te gebruiken. Toch lijkt het potje bijna weer aan vervanging toe te zijn. Er zit dan ook maar 3 gram in het potje. Desondanks ga ik dit product zeker weer kopen door de kleine prijs en goede kwaliteit.

Catrice 010 Ivory Camouflage Cream is verkrijgbaar in de drogisterij voor 2,99

Geef een reactie

