Als je maar één product mag kiezen

Als je maar één product zou mogen meenemen/ kiezen welk product zou dat dan zijn?
Het leek me leuk om deze video te maken, omdat je zo achter je ultieme, favoriete product komt. Ook is dit handig voor als je op vakantie gaat en je moeder weer is voor de zoveelste keer zegt dat die grote make-up tas echt niet meegaat, omdat die tas te groot is. Jij weet dan wat je echte ultieme producten zijn, waardoor je die tas echt wel wat kleiner kan maken.

Het was wel heel lastig, omdat ik meerdere producten heb die ik mooi of fijn vind. Toch heb ik een selectie kunnen maken. (Oepsss… de wenkbrauwen vergeten. Voor de wenkbrauwen kies ik het ‘Eyebrow set’ van Catrice ).

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Als jij maar één product zou mogen kiezen welk product zou dat dan zijn?

Geef een reactie

