Budgetproof Brown eye makeup Look

In deze video laat ik je zien hoe ik een betaalbare bruine oogschaduw look maak. De oogschaduw die ik gebruik komt uit het Flawless palette van Makeup Revolution. Eerder maakte ik een eerste indruk video van dit palette. Het leek me daarom leuk om nu een bruine oogschaduwlook met dit palette te maken. Zelf gebruik ik dit palette regelmatig. Ik val dan ook vaak terug op deze mooie oogschaduwlook. Voor de gehele make-up look gebruik ik betaalbare make-up producten.

Get inspired!

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Heb jij ook een oogschaduw look gemaakt met dit palette? Voel je vrij om een foto of link te sturen! Heb jij deze look ook nagemaakt? Tag me dan op Instagram, Facebook of op je blog (: !

Producten die in de video worden gebruikt:
Concealer; liquid camouflage high coverage concealer (020 light beige) – Catric
Beauty blender; pro makeup sponge firm – Boozy Cosmetics
Foundation; nude illusion (010 nude ivory) – Catrice
Wenkbrauwen; eyebrow set – Catrice
Oogschaduwbasis; eyebrow base – John van G
Oogschaduw; Flawless palette – Makeup Revolution
Bronzer & Highlighter; glam bronze (102) – L’Oréal Paris
Blush; flawless perfection blush (223 natural glow) – MaxFactor
Lipstick; ultimate colour-300 kiss me if you can & ultimate shine-250 yes we can-dyl – Catrice
Kwasten: EcoTools & Morphe(kwasten uit het travelset)

9 thoughts on “Budgetproof Brown eye makeup Look

Geef een reactie

