Essie – Sunday funday & Sand tropez

IMG_6843 (2)

Essie schijnt een erg goed nagellak merk te zijn, dus ik moest dit ook zeker gaan testen. De kleuren die ik voor jullie review zijn: sunday funday en sand tropez.

IMG_6848 (2).JPG

Sunday funday
IMG_6817 (2).JPG
IMG_6828 (2)

Sunday funday is een hele mooie koraal, perzik kleur. Als je goed kijkt zie je kleine, subtiele glittertjes in de nagellak zitten. Toen ik de nagellak opdeed viel me al gelijk op dat de dekking van de nagellak erg mooi is. De nagellak smeert erg fijn (niet stroperig of flinter dun) en droogt al best snel op. De nagellak bleef lang op mijn nagels zitten wat ook zeker een voordeel is. Deze kleur maakt me erg vrolijk. Ik houd sowieso heel erg van een koraal, perzik kleur. Sunday funday doet me denken aan de lente en zomer, heerlijk! De nagellak komt uit de ‘Naughty nautical collectie’. Deze collectie kwam uit in de zomer van 2013.

Sand tropez
IMG_6817 (2)IMG_6821 (2)

Sand Tropez is meer een nude, zand, beige kleur. Ik houd ook wel erg van nagellak die bijna niet opvalt op de nagels. Deze nagellak zorgt ervoor dat de nagels toch er verzorgend uitzien. Wat ik altijd een leuk bijeenkomst vind aan een onopvallend kleur is dat het minder snel opvalt als je nagellak gaat chippen. Gelukkig blijft ook deze nagellakkleur goed zitten en hoef je je de eerste paar dagen geen zorgen te maken over chippende nagellak. Sand Tropez is niet een spectaculaire nagellakkleur, maar een prima neutrale nagellak voor op de nagels. De nagellak komt uit de ‘french affair’ collectie. Deze collectie kwam uit in de lente van 2011.

Mijn eerste indruk van Essie is heel goed. Ik ben zeer te spreken over het nagellak merk. Sunday Funday vind ik echt een bijzonder, mooie, vrolijke kleur en Sand tropez is een goede nude kleur voor op de nagels. Door deze ervaring met Essie zal ik zeker vaker nagellak van dit merk aanschaffen. Ik betrap mezelf erop dat ik met meer plezier een Essie nagellak draag dan een Essence nagellak. Dit komt zeker door de kwaliteit en het niet snel chippen van de Essie nagellakjes.

 

Essie nagellak is verkrijgbaar in de drogisterij en online voor 9,99

2 thoughts on “Essie – Sunday funday & Sand tropez

Geef een reactie

