First impression ~ L’Oréal Infallible Matte Lip

Heyy! In deze video laat ik je zien wat mijn eerste indruk is van de L’Oréal Infallible Matte Lip producten in de kleuren: Disturbia, 06 en I gotta Feeling, 08. Ik swatch de kleuren voor jullie en ik laat de kleur op mijn lippen zien die je ook onder de video vindt.

Ik kijk zelf met veel regelmaat YouTube video’s met o.a. reviews, eerste indruk filmpjes etc. Vaak als ik dan naar de winkel wilde gaan om uiteindelijk iets te kopen, moest ik eerst nog de video kijken om even de swatches, prijzen, review of eerste indruk te zien. Daarom heb ik ervoor gekozen om ook nog een beschrijving/korte review achter te laten op me blog.

IMG_6854 (2)

Wat vind ik dus van het innovatieve product van L’Oréal? Mijn eerste indruk kan je vooral in de video bekijken. Daar laat ik je ook zien hoe het in zijn werk gaat en wat ik er op het eerste oog van vind.

L’Oréal Infallible Matte Lip product is, zoals je al aan de naam kon zien, niet een lipstick. Het is namelijk een poedervormig lipproduct. De vorm van de applicator is kegelvormig.

Disturbia, 06 – I gotta Feeling, 08
IMG_6780 (2)

Disturbia, 06
IMG_6786 (2)IMG_6785 (3)

I gotta Feeling, 08
IMG_6793 (3).JPG
IMG_6790 (2)

Het product heeft een matte finish, maar brengt wel romig en zacht aan op de lippen wat ik eigenlijk niet had verwacht. Het lipproduct is niet heel dekkend. Wil je het wel dekkend maken? Dan kan je er een lipliner eronder aanbrengen of meerdere laagjes over elkaar. Je krijgt nooit een goed dekkend effect als bij een normale matte lipstick.

Ik vind daarom dat het product wel ideaal is voor mensen die niet al te veel willen opvallen, maar toch een felle, transparante kleur op de lippen willen. 

L’Oréal Infallible Matte Lip is verkrijgbaar vanaf 15,99 bij o.a. Etos

2 thoughts on “First impression ~ L’Oréal Infallible Matte Lip

Geef een reactie

