Liebster Award

 

liebster award

Wat super leuk! Ik ben genomineerd voor de Liebster Award door littlelouvain. Super lief van je meid, dankjewel. De Liebster Award is een prijs voor het ontdekken van nieuwe bloggers en hen te verwelkomen in de blog community.

Dit zijn de regels:

  • Bedank de persoon die je heeft genomineerd en link hun blog daarbij.
  • Kopieer en plak de Liebster Award badge in je blogpost.
  • Nomineer 10 nieuwe bloggers
  • Beantwoordt de 10 vragen die jouw gevraagd zijn door de persoon die jou heeft genomineerd.
  • Bedenk 10 nieuwe vragen voor de bloggers die jij hebt genomineerd.
  • Laat de bloggers (die jij hebt genomineerd) weten dat je ze hebt genomineerd door een bericht achter te laten op hun blog.Vragen voor mij:
  • Cocktails or wine?
    Ik kies voor wijn. Wijn kan naar mijn mening altijd en overal. Een lekker rood wijntje bij het eten of een heerlijke zoet witte wijn bij het uitgaan.
  • What is your favourite item in your closet?
    Mijn favoriete kledingstuk in mijn kast is met 100% zekerheid mijn zwarte Primark broek. Deze heb je al voorbij zien komen in een eerdere post. Ik houd heel erg veel van broeken, omdat ze zo lekker comfortabel zijn en eindeloos te combineren valt. De Primark broek valt hoog om de taille, is zwart en zit verdomd lekker.
  • If you had to choose: shoes or handbags?
    Met zekerheid kies ik voor schoenen. Ik heb echt een zwak voor schoenen in verschillende kleuren, designs en vormen. Schoenen zijn echt onmisbaar. Ik vind het erg belangrijk dat ik goede kwaliteit schoenen heb, omdat dat bij mij noodzakelijk is voor me voeten, benen en rug. Slechte kwaliteit schoenen? Dat betekent voor mij voet, been en rugpijn. Ook vind ik dat ik mijn outfit ermee kan opleuken en compleet maken.
  • Favourite magazine?
    Vogue. Het is een super tijdschrift en ik ben er dan ook geabonneerd op. Dit tijdschrift klopt gewoon in alles en past bij mijn wensen. Een ander tijdschrift wat ik ook geweldig vind is Womens Health. Ook een super goed tijdschrift waar ik veel aan heb.
  • What is your top 3 bloggers?
    Vera Camilla, HealthOlution en Laura Ponticorvo
  • Do you have a favourite brand of makeup?
    Ja, natuurlijk heb ik een favoriet make-upmerk . Mijn favoriete make-upmerk is ‘Pupa’, maar ik moet ‘Collistar’ ook even noemen. Dit zijn luxere merken. Als ik een goedkoop merk zou moeten kiezen dan ‘Catrice’.
  • Is there something in particular you always carry with you in your handbag?
    Iets wat ik altijd in me handtas heb, is kauwgum (en andere verfrissende producten voor in me mond).
  • What do you love to do in weekends?
    Ik vind het heerlijk om in mijn weekend af te spreken met vriendinnen of me vriend.
  • Favourite shops?
    Mijn favoriete winkels zijn: DA (drogisterij), Douglas, Ici Paris, Xenos en Omoda
  • Do you have a morning routine?
    Ja, ik heb een ochtendroutine. Als ik wakker wordt, ga ik eerst naar de wc. Daarna ga ik me klaarmaken. Als ik klaar ben ga ik eten, check ik me mobiel en kijk ik filmpjes op YouTube. Dan kan ik de dag gaan beginnen.


Ik nomineer:
HealthOlution
Ambervandijl
Withlovefromamy
Caro’sbeautyworld
Myinspirationlogbook
Mytouchofgold
Sienderella
Justlivelife
Simsalasyl
Elinejoan

Mijn vragen:

  • Wat kan je niet missen in jouw leven?
  • Wat is je grootste droom?
  • Wat wil jij van jezelf naar mensen overbrengen op je blog?
  • Als jij je eigen winkel zou mogen beginnen wat voor winkel zou dat dan zijn?
  • Wat is je beste karaktereigenschap?
  • Wat zou je erger vinden; nooit meer snacken of nooit meer sporten?
  • Sneakers of hakken?
  • Wat vind je belangrijker; je haar of je gezicht?
  • Wat eet je het liefst?
  • Wat is jouw levensmotto?
2 thoughts on “Liebster Award

Geef een reactie

