Garnier vs Nivea micellair water

De laatste paar maanden is micellair water het populair product geworden om je make-up mee af te halen. Ook ik moest dit een keer gaan uitproberen, maar welk merk moest ik kiezen? Ik kocht de twee micellair water waar ik het meest tussen twijfelde. In het eerste opzicht lijken deze producten heel erg op elkaar. Toch wil ik erachter komen welk product het beste is, dus bij dezen de video waarin ik test welk product het beste voor mij werkt.

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Wat is jouw favoriete micellair water?

Garnier Skin Naturals Micellair Reinigingswater voor de Gevoelige Huid (400ml) voor 6,49 verkrijgbaar in de drogisterij

Nivea Essentials Micellair Water voor de Droge of Gevoelige Huid (200ml) voor 5,99 verkrijgbaar in de drogisterij

Geef een reactie

