Dagelijkse make-up routine winter 2016


Ik dacht dat het maar eens tijd werd om mijn dagelijkse make-up routine aan jullie te laten zien. Dit is hoe ik mijn make-up doe als ik snel weg moet of even inspiratieloos ben. Zo kan ik toch nog fatsoenlijk de deur uit zonder me zorgen te hoeven maken over hoe ik eruit zie.

Vergeet je niet te abonneren op mijn kanaal op YouTube. Dan mis je geen enkele video (;

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Heb jij ook stiekem een product ertussen zitten dat je dagelijks gebruikt en je favoriet is?

Merken van de producten die ik gebruik:
Gosh
Catrice
Max Factor
T.LeClerc
EcoTools
Maestro (Mari van de Ven)
Real Techniques
Revlon
Hema
Collistar
Essence
Rimmel

 

Geef een reactie

