Yves Rocher: Pure Camille 2-in-1 reiningsmelk en lotion

 

IMG_5941 (2)

Ik gebruik nu al twee jaar dit product van Yves Rocher om mijn gezicht te reinigen en het werkt nog steeds het beste met mijn huid.

Yves Rocher vind ik een erg fijn merk. Ze werken met natuurlijk ingrediënten en dat is voor mij zeker een pluspunt. Dit Yves Rocher product vind ik  zeker het geld waard. De prijs is gelijk aan een drogisterij product en voor een puur merk als Yves Rocher vind ik dat zeker een pluspunt. Ook zit er 200 ml in de flacon en dat vind ik  een aardige hoeveelheid voor deze prijs.

 

IMG_5950 (2)

Dit 2 in 1 product kan je op het gezicht aanbrengen als een reinigingsmelk en lotion met een wattenschijfje. Je hoeft het product niet af te spoelen met water. Zelf vind ik dat wel fijn als ik mijn make-up ermee afhaal. Het product is niet voor de ogen geschikt. Ik gebruik dit dan ook om mijn gezichtsmake-up ermee af te halen.

IMG_5954 (2)

Wat ik erg fijn vind aan dit product is dat het ook verzorgend werkt. Vaak met tonic van andere merken voelt mijn huid wat droger aan na gebruik. Bij dit product is dat niet het geval. Ook haalt het mijn gezichtsmake-up er goed van af. Ik heb niet veel product nodig om alles er goed af te krijgen dat vind ik zeker een pluspunt. Bij andere merken heb ik vaak het probleem dat ik veel product moet gebruiken en hard moet schrobben om mijn gezichtsmake-up er goed af te krijgen. Kortom, dit product reinigt en verzorgt goed het gezicht.

Ik raad dit product zeker aan als je niet te veel wilt betalen en een puur product wilt dat goed zijn werking doet als verzorgend en reinigend product voor het gezicht.

Yves Rocher – pure Camille 2-in- 1 reinigingsmelk en lotion (200ml) is verkrijgbaar vanaf 5,90 (Er loopt nu een aanbieding, daarom is hij nu slechts 3,95) in de Yves Rocher webshop http://www.yves-rocher.nl/control/product/~category_id=1000/~pcategory=1000/~product_id=86682?cmSrc=Category

 

Geef een reactie

