Bananenbrood met Chocolade

Een gezond, zoet tussendoortje dat vult en heerlijk smaakt.

Onlangs bezocht ik de site www.healtholution.nl . Ik vind hier met regelmaat smakelijke recepten die niet al te moeilijk zijn om na te maken. Ook dit keer vond ik een aantrekkelijk recept bij de categorie: healthy food creations. Ja, de site is inderdaad in het Engels, maar zelfs met mijn slechte Engels is dit prima te doen. Geen lastige woorden en goed, boeiend geschreven.

In de video zie je dat ik het recept Bananenbrood met chocolade maak. Ik heb alleen één ingrediënten veranderd en één toegevoegd, zodat het brood naar mijn smaak is.

Hier vind je de link naar het originele recept: http://healtholution.ca/2016/01/01/banana-chocolate-bread/

Bij het recept heb ik de gember vervangen door citroensap en ik heb 40 gram geweekte krenten toegevoegd. Ook heb ik in plaats van chocolade vlokken, vloeibare chocola gebruikt.

Dit recept is zeker aan te raden! Het is gezond en erg lekker. Alvast eetsmakelijk 😉

Klik hier als je de video niet kunt zien!

Geef een reactie

