O.P.I – Nomad’s Dream

IMG_5971

Een product dat je onlangs in mijn november favorieten voorbij hebt zien komen, is een nagellak van O.P.I. Deze nagellakkleur is sinds november niet meer van mijn nagels af te krijgen. Het is nu al december en jawel ik heb de nagellak nog steeds op mijn nagels. Waarom? Dat ga ik je nu vertellen.

 

Nomad’s Dream van O.P.I is een rosé goud, peachy kleur. Dat is al één van de redenen waarom ik het vaak op mijn nagels heb. Ik ben namelijk dol op die kleur. Ook vind ik het heel natuurlijk staan, ondanks dat er een glitter in zit.

Ik houd van nagellak, maar toch moet ik toegeven dat ik te lui ben om het van mijn nagels af te halen wanneer het gaat chippen. Soms heb ik dus weken afgebladderde nagellak op mijn nagels. Tegenwoordig lukt het me steeds beter om het bij te werken. Toch blijft het één van de redenen dat ik voorkeur geef aan een lichtere kleur nagellak. Als de nagellak gaat los laten, zie je dat minder dan als ik rode nagellak op heb.

IMG_5966IMG_5973

Dit nagellakje is ook zeker een aanrader voor mensen die, net zoals ik, soms iets te lui zijn om nagels bij te werken. De O.P.I nagellak blijft namelijk verdomd goed zitten. Na een ruime week is het pas tijd om bij te werken. Bij andere nagellak kan dat soms na twee dagen al. De nagellak heeft zeker kwaliteit, maar daar betaal je dan ook voor. Nagellak van O.P.I kost 14,99. Zelf vind ik dat best prijzig. Ik moet dan ook toegeven dat ik alleen luxe nagellak koop als het in de reclame is, maar dit is zo fijn merk dat ik best een keer de nagellak met originele prijs uit het schap ga plukken.

Zijn jullie het met mij eens dat dit een fijn merk is? Hebben jullie nog andere aanraders?

One thought on “O.P.I – Nomad’s Dream

Geef een reactie

