Garnier: skin naturals – Pure active 3 in 1

IMG_5907 (2)

Met in mijn achterhoofd dat ik een goede face scrub nodig had, liep ik door de drogisterij. Mijn oog viel op Garnier.

Na enkele minuten zoeken en bekijken, heb ik mezelf overgehaald het pure active 3 in 1 product te kopen. Ondanks dat er op het product stond dat het voor een vette huid  met onzuiverheden is, heb ik toch een gok erop gewaagd en ben ik het Garnier product gaan gebruiken.

IMG_5910IMG_5914

Mijn eerste indruk is zeker goed. Ik merk dat mijn huid veel zachter en minder dof is als ik het product gebruik. Ik had ook een face brush gekocht voor de reiniging van mijn huid. Ook dan gebruik ik dit Garnier product. Het verwijdert dan de dode huidcellen en ontstopt mijn poriën. Mijn huid is niet vettig, maar juist heel droog en zelfs dan werkt het product dus echt goed.

Met toeval was mijn masker tube ook op. Na lang zoeken bleek ik geen voorraad meer te hebben. Ook ik lees etiketten onder de douche en daar ontdekte ik dan ook dat dit product, dus ook als masker kon dienen.

IMG_5904

Dit is een foto van mijn gezicht vóór dat ik het volgende treatment ga geven.

Nu gebruik ik al 3 maanden lang één keer in de week dit product. Ik zet het eerst op mijn gezicht als masker. Na 3 minuten voel je al het masker intrekken. Dat vind ik best bijzonder, want niet elk masker doet dat met je huid. Ik laat het masker dan vaak nog 2 minuten zitten.

IMG_5920

Dan maak ik mijn handen nat en wrijf ik voorzichtig over mijn huid. Ik scrub dus mijn huid, nadat het product als masker heeft gefigureerd.

IMG_5925

Na deze stap haal ik voorzicht, met een natte washand, de scrub van mijn gezicht.

IMG_5932
Dit is een foto van mijn gezicht ná dat ik het treatment heb gegeven.

Ik doe dit nu al best lang en dit werkt dan ook het beste voor mij. Na ongeveer 5 minuten heb ik dus weer een stralende, zachte huid. Ik ben echt zeer te spreken over dit Garnier product.

Heb jij dit product al toegevoegd aan je verzorgingsproducten of wil je het gaan kopen? Laat me weten wat jij van dit Garnier 3 in 1 product vind (:

Geef een reactie

