Chique/street Look

IMG_5697 (2)

Chique/street is voor mij een stoere look met een chique touch. Ik laat je nu zien hoe ik deze look heb gecreëerd.

IMG_5739blogfoto (2)IMG_5791

Bij de twee laatste foto’s heb ik bewust gekozen het horloge niet om te doen, omdat het reflecteerde.

Ik heb gekozen voor een coltrui met een oud detail, namelijk de streepjes in blauw/wit/rood. Deze coltrui oogt heel chique en netjes, maar door het te combineren met een gevlekt, zwarte broek wordt het stoerder en meer streetstyle. Door de lak, zwarte tas komt er een eyecatcher bij de look. Het doet echt iets met de uiteindelijke look. De lipstick vond ik goed bij de look passen door de donkere, diepe, rode kleur en het horloge zorgt ervoor dat de look echt af is. Het is een iets chiquer horloge, maar door de lerenband i.p.v. schakelband oogt het toch stoerder.

Een leuke bijkomstigheid is dat de coltrui op twee manieren gedragen kan worden, namelijk: opgevouwen of uitgevouwen (zo lijkt de nek langer)

Wat vindt jij van deze look? Stuur is een foto van jouw idee bij: chique/street. Zo kunnen we elkaar inspireren !

Waarvandaan:
Coltrui – villa
Broek – Primark
Horloge – Fossil
Tas – weet ik helaas niet meer
Lipstick – L’Oréal, color riche, 300 velvet robe

Geef een reactie

