Neutrale Make-up Look

Ik houd van make-up, maar niet omdat je jezelf kan transformeren tot een ander persoon. Ik houd van make-up, omdat je van jezelf een betere versie kan maken. Ik bedoel, dus dat je alles uit je gezicht kan halen. Door te shapen kan je de contouren van je gezicht naar voren laten komen en door een mooie glim op je lippen te zetten, zet je de lippen ook is in de schijnwerpers. Houd je van lachen? Doe wat rooie lipstick op en je tanden worden witter en die mooie lach van je valt gelijk op!


Met deze neutrale make-up look wil ik je laten zien hoe ik een neutrale look creëer. Niet teveel opsmuk, want we houden het lekker neutraal.

Wat vind jij van een neutrale make-up look? Draag jij een neutrale make-up look dagelijks of verberg je je soms liever achter een berg plamuur van make-up? Welke producten gebruik jij het liefst om een mooie, neutrale look te creëren?

Wees jezelf, want jij mag er zijn!

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Geef een reactie

