Hair tutorial ~ clip

Officieel mijn eerste video. Waar moet je het dan over doen? Hoe moet ik die beginnen? Naar heel veel video’s gemaakt te hebben, keek ik ze allemaal terug en dacht: ‘ja dit moet echt opnieuw’. Toch besloot ik de laatste video die ik gemaakt had te editen en op YouTube te plaatsen, want ja ik ben newbie en dan gaat niet alles gelijk goed. Ik vind het juist wel leuk dat hoe meer video’s, artikelen en foto’s des te beter de kwaliteit wordt. Ervaring leert zeggen ze. Wat vind jij van me eerste video? Wat zou eigenlijk beter moeten?

Dus bij deze:
5 Haarstijlen met alleen een clip. Handig voor als je te weinig tijd hebt in de ochtend of snel iets anders in je haar wilt hebben.
Vind jij deze video van pas komen? Laat het me weten (;
Enjoy it!

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Geef een reactie

